میگن کسی که مسیح بجاش پای دار میره باراباس بوده ، یه آدم کافر و دائم الخمر .  

میگن بعد ـ اینکه مسیح مصلوب میشه واسه اینکه دهن ـ مردم رو ببندن و کسی بو نبره باراباس رو تبعید میکنند به یه معدن طلا و پاهاش رو می بندن به زنجیر پاهای یکی دیگه که اسمش ساهاک بوده . ساهاک پیرو مسیح بوده و باراباس هم کسی که مسیح بجاش کشته میشه و یه آدم ملعون . میگن ساهاک تعصبانه برخورد نمیکنه و کلمه به کلمه کتاب خدا رو در طول کار روزانه به گوش باراباس میخونه و ..... اونقدر نحیف بوده که حین ـ یکی از این کارهای سنگین جونش رواز دست میده ..... اما باراباس آزاد میشه . میگن باراباس میزنه به بیابان و بخاطر همه اون ارشاد هایی که ساهاک در حقش روا داشت به خدا ایمان میاره و سپس به مسیح ... 

پ .ن : مامانم اصرار داشت بهتون بگم چرا اسم ام شد این .

خوب من دقیقا نمیدونم با پسری که بهم مسیج میده و میگه مرا ببوس ... رو گوش کنیم حال میکنم و یا با خود ـ آهنگ مرا ببوس ...؟؟ 

پ .ن :به نیمه شب ها دارم با یارم پیمان ها ...

ها....ن 

ای عاشق شوریده من ، 

خوابت هست ؟؟ 

پ .ن : بدجوری هم خوابش هست اونجوری که من رو هم فراموش نموده است همی ..

میگن : عشق مثه هوا می مونه ، فقط کافیه عمیق تر نفس بکشی . پس : 

نفس بکش ، 

بخند ، 

بگو : سلام ....

باطوم ..باطوم ..باطوم ..باطوم .. باطوم .. باطوم ..

میتونی صدا رو بشنوی ؟؟ من از الان دارم صداها رو می شنوم ... 

دیگه چه اهمیت داره که تو این موقع سال از گرما به دیوار تکیه بدی و حس کنی عادت شدی و یه عالمه درس داری سال آخری و روحت ضربه خورد و کوچیک شد و تازه شام هم درست نکردی و یک نفر هم رد بشه و بهت متلک بندازه ... 

پ .ن : خواهر و برادرت واست میل میزنن و لباسای هالوین شون رو نشون میدن و رفیقات میل میزنن که ۱۳ آبان جنوبی یا تهران ؟؟

می گن آدما همه چی رو میدونن فقط باید یادشون بیاد ...

پ .ن : خو لعنتی یادم بیار تا بهت بگم.

با بی حوصلگی آدامس رو تو دهنم به دندونام پاس میدم. داره بلند بلند تلفن حرف میزنه و با یه دستش فرمون رو گرفته ، همچین که صورتش رو ته ریش هاش پر میکنه خیلی بیشتر دوسش دارم . میدونم داره با کی حرف میزنه ـ آشناست ـ . انگار طرف باورش نشده حرفشو که تارانتینو بر طبق عادت هزار ساله ش میگه : به جان ـ ساهاک نمی تونم .... آخ حرصم میگیره جلو رفیقاش هی اسم ـ منو میاره ، حالا هر چند یعنی میخواد بگه چقدر دوستم داره و این حرفا ... بهش میگم کم مونده به دربون ـ بانک که همیشه بعد از ساعت ۱۴ میری واسه چک هات بگی : به جان ـ ساهاک نتونستم ...