با خستگی از چند شب نخوابیدن دارم پیاز رو خورد میکنم و حتی حالش رو نداشتم که جینم رو در بیارم ، دوست جون ـ نشسته رو کاناپه و داره میگه فلان دوست مون رفته خونه فلان پسر دانشگاه و وختی ازش پرسیده چرا رفتی ؟؟ اونم جواب داده خوب رفتیم فیلم ببینیم با هم .. اون وخت میاد کنار اوپن میاسته و میگه : تورو خدا ساهاک اینا چرا فک می کنند مردم خرن؟؟  

پیازا اشکم رو در اورده ، امروز تارانتینو واسه ناهار میاد وگرنه اصلا غذا درست نمی کردم ، میذارم مایتابه رو روی گاز تا سرخ بشه و به دوستم هم با بی حوصلگی میگم : چه انتظاری داشتی ؟ نمیتونسته صاف صاف تو چشات نیگاه کنه و بگه رفتم که بهش بدم ...دوست جون ـ یه لحظه جا میخوره و میگه : جزوه ات رو گذاشتم رو میز ، امروز انگاری حال نداری و خداحافظی میکنه و میره ، دارم فلفل دلمه ایی خورد میکنم و به این فک میکنم که ای شعر ماله کی بود : همه روزاش ابریه و آفتابیش کمه ؟؟ مدام زمزمه اش میکنم اصلا نمیدونم دارم درست میخونم یا نه ، بو سوختگی میاد ، سرم رو بر میگردونم و پیازای سیاه شده رو می بینم که دارن جلز و ولز میکنند ، دسته های مایتابه رو می گیرم و با عصبانیت چند بار می زنمش به گاز ، فقط همین .

نظرات 5 + ارسال نظر
ارتش سایه ها چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ

کوچه شهر دلم
از صدای پای تو
خالیه
نقش صد خاطره از روزای دور
عابر این کوچه خیالیه
اون آهنگ کوچه شهر دلم بوده مهندس
شاهکار استاد صدای کشور سبزم : فریدون فروغی
که چقدر این روزها جای صداش برای جنبش سبزمون خالیه

پور پدر چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://www.poorpedar.com

قرار بود که وقتایی که رو به راهی هم بنویسی ها

شهیار کبیری چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ http://timarestaneman.blogfa.com

ای بابا
خب شاید رفته فیلم ببینه!
چه اشکال؟!!!
فیلمو می بینه بعد شلوارشو سرش! می کنه و میاد دیگه (انقده خوبه!!!) :)
تو اینهمه کار کردی تو چند دیقه - اونوخ می گی همین؟!

Umma پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.zirebaranhich.persianblog.ir

من وبلاگت رو دوست داشتم.ساده و راحت اونی رو می گی که می خوای.نه بیش و نه کم.
با اجازه لینکت می کنم که مدام بیام و بخونم.

زهرا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ب.ظ http://negah-e-gomnam.blogfa.com

منم فقط نگات میکنم. فقط همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد