هر وقت بهش زنگ میزنم بدون استثنا میگه : کجایی ؟؟ تهرانی؟؟ 

و منم میگم : آبادانم مامان .... 

پ .ن : حالا با کد آبادان بهش زنگ زدم هاااا بازم میپرسه : کجایی؟؟ تهرانی؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
فرزادبیژنی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ق.ظ http://www.farzadbijaniam.blogfa.com

نمیمیرم. تازه دارم جوانی میکنم. شما خوب می نویسد.
صادفانه . شیرین و صمیمی.
به ما هم سری بزنید.

فرزادذیژنی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.farzadbijaniam.blogfa.com








آخرین موعظ ی مسیح در شام آخرش که کمتر کسی میداند :
ملکوت خدا در درون شماست نه در ساختمانهایی از سنگو چوب
یک تکه چوب را بشکنید من در درون آنم. سنگی را از زمین
بردارید مرا پیدا خواهید کرد.مرا به اسم بخوانید تا من پیدایتان
کنم. من در درونتان هستم.
گفتم که شاید این موعظه اش را نشنیده باشید.
انجیل ندارم . برای من پیدا می کنی عمو. میخواهم از دست
خودت بگیرم.









ا

رویابیژنی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ

آخه مامی گیج بود/ تو جلسه بود و نمی تونست قربون صدقه ات بره که می خواستی براش مربا بپزی...حتما حدس می زنی که وقتی از اونجا اومدم با فیروزه اونقدر حرف داشتم که نشد بزنگم و بعدش هم اونقدر کار که....
مامی قربون مرباهات بره عسلم! بوستا!

سمیه پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ

خیلی این روزا گیر میدی به مامانت ها ساهاکی

دختری که سلام نمیکنه! پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ

دارد حسودیمان میشود همی !!!!!!
حق دارم گمونم خب!!
از کی تا حالا یه شماره میخوام از ساهاک!!
واسه وقتهایی که فکر میکنم یه ادم ندیده و بسیار من را فهمیده را احتیاج دارم همی!!!
حسودیم شد همی!!!!
دوست داری خصوصی باشه یا عمومی این گله ی بی منطق من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میس کارتون جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

وای مامان بودن چه سخته....خدایا شکر

دختری که سلام نمیکنه! جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ

اره! راست میگی!
اینطوری دوست تریم!!!
فقط نمیدونم .....
ولش کن!

شهیار کبیری (در نقش مامان ساهاک) یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://timarestaneman.blogfa.com

خب همه اینارو گفتی که چی؟
بی خیال این حرفارو
جواب مامامانتو بده
تهرانی؟!

رویابیژنی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

اصلنم به یه آقای سبیل چخماقی ادای مامانها نمیاد/ جا داشتیم جانشین نداشتیمها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد