چیز های وحشتناکی می گویند از مرد و زنی که یک شب در رختخوابی در کنار هم دراز کشیدند ... 

پ .ن : مرا تاب ـ این درد هست ...

نظرات 4 + ارسال نظر
پوریا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://mohebinemonji.blogfa.com

سلام
من یک دانشجو از قشر متوسط هستم که به لطف خدا و با کمک سی ان 3 دارم یک پول دار واقعی میشم. شما هم اگر علاقه مندید بدون هیچ سرمایه ای پول دار شوید، به وبلاگ من سری بزنید و روی لینک «ماهیانه 500 هزار تومان درآمد تضمینی داشته باشید» کلیک کنید و بقیه ی کارها رو خیلی راحت انجام بدید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید.

مدیریت تبلیغات لیان سرور یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://lianserver.net

با سلام و خسته نباشید
دوست عزیز و گرامی
لطفا به این پیام توجه کنید
طرح ویژه فروش هاست وبلاگ به صورت کامل
فقط با 6500 تومان صاحب هاست به همراه تمامی امکانات وبلاگ شوید
دارای قالب اختصاصی - نصب پلاگین - سیستم مدیریت و محتوا WordPress -  farsiweblog-2.0
دارای گارانتی یک ساله به همراه بیمه هاستینگ
پشتیبانی 24 ساعته و خدمات پیشرفته تحت وب
هر هاست دارای پیش فاکتور بوده و دارای 5 روز تست رایگان می باشد
این شرکت هاستینگ ماهانه و سالانه با قیمت های کم ارائه خواهد کرد
www.lianserver.net www.lianserver.ir

شادی تبعیدی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ

چرت میگن

شهیار کبیری یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ب.ظ http://timarestaneman.blogfa.com

وووو!!!
تو با خودت چی کار می کنی به من ربط نداره - اما با ما داری چی کار می کنی؟
تکلیف مارو روشن کن دیگه - هی میری هی میای!!!
بمون مث بچه آدم
ریدی تو اعصابما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد